torsdag 26 februari 2009

Where's Your Anger? 4-way Split

För övrigt hatar jag bloggar, men jag hatar också mig själv. Så varför inte spä på med att starta en blog? Jag vet inte helt vad jag ska skriva om, men jag börjar med att lägga upp en av mina gamla tape-rips; en kassettsplit med Loz Rezios, BeerSystem, Solitary Neglect och Ulcerrhoea. B-sidan är helt klart bäst, men eftersom jag ändå har Ulcerrhoea-låtarna på vinyl korar jag Solitary Neglect som vinnare på denna spliten. Tyvärr släppte de i princip aldrig något mer än ett par demos eller så. Vissa kanske känner igen dom från "Vi Lär Oss Av Historien"-samlingen som de hade med någon låt på efter att de lagt ner. Lyssna och njut (trots den dåliga kvalitén)!

Where's Your Anger? 4-way split tape.zip

Har väl kanske tänkt köpa budgetvarianten på vinylrippning om jag får pengar snart. Då ska jag väl gå igenom mina sjuor och se om det finns något roligt. Dock har jag inte allt för udda grejer, tyvärr.

Inga kommentarer: