onsdag 4 mars 2009

Sans - Gamla Minnen


Jag är djä-hävligt tveksam till om någon Cirkus Miramar-fanatiker någonsin kommer hitta hit. Men den som gör det kan ju skryta med sin nördighet om den har mp3:or (jag inbillar mig att kidz knappt köper musik längre) med Sans. Kassetten är nog oavsett ganska svår att hitta, om man inte kontaktar någon i bandet dårå. Minns inte om hela bandet var från Sjuntorp, men Västgötar (Västgoter? ha...ha) är dom alla i alla fall. Stefan, som man kan se på bilden och läsa i konvolutet,spelar gitarr här, precis som han gör i Miramar. Kan ju tillägga att det här är svensk folkmusik. Att det inte är punk igen ser nog de flesta, utom kanske Mpo, på omslaget. Trollsjöstämning!

Sans - Gamla Minnen.zip

2 kommentarer:

peter sa...

Ohyggligt roligt! Tack så mycket! Tror inte ens någon i Miramar har sett detta. Steffe med skepparkrans och Micke med porrmustasch! Nästa rep blir MYCKET underhållande.

Vänligaste hälsningar
MiramarPeter

Zacharias sa...

Haha, my pleasure som man säger i utlandet. Jobbade med Stefan ett tag och det var så jag fick tag på detta. Hälsa honom från mig!