lördag 29 augusti 2009

Haywire

Mycket ångest idag. Ångrat som fan att jag inte sökt någon utbildning såhär till hösten. Djävla kuk. Mitt matprojekt har nog också påverkat mitt humör då jag nu, i inledningsfasen, gjort så att jag ätit upp all mat jag har hemma. Det innebär att jag de senaste dagarna enbart ätit ris med sweet chili-sås. Hur som helst var jag inne på hemsidan för Högskolan Väst idag och såg en halvintressant utbildning och velade ett djävla tag om jag skulle anmäla mig eller inte. Det blev att jag målade en tavla (bilden är större på deviantART, lovar) istället. Skit i livet liksom, gör bara onödiga saker som att lägga färger på masonitskivor. Smart. Dessutom ångrar jag att jag målade konturlinjen vid kvinnans bröst röd. Det var inte tänkt så från början men det såg konstigt ut utan lite rött där. Ta inte beslut på tom mage din idiot. Senaste jobbet jag sökte var för övrigt i Finnmark. Även om jag är kvalificerad och desperat så kommer dom inte ens höra av sig. Skitarbetsmarknad. Skitliv. Har ingen frukost imorgon så jag får klara bussresan till Oslo på tom mage. Djävlar vilket gnäll det är på mig idag. Fyfan. Nu ska det hållas käften resten av kvällen och så ska det osa hat från mig. Fast egentligen vill jag få en kram av Mpo typ.

Inga kommentarer: