onsdag 26 augusti 2009

You Weren't There

Igår natt och idag har resulterat i att jag målat klart den här djävla tavlan. Gjorde även någon slags step-by-step-animation som finns på deviantART. En grej jag tänkt göra väldigt länge och nu äntligen fått tummen ur kroppshålet som sjögurkor (hej Mpo!) andas med. Dock är det lite av en test-grej för att se om det funkar. Nästa kommer jag förmodligen måla lite roligare. Tänkte då börja med en punkt som sedan successivt sprider sig utåt. Skitspännande!!! Dot Not.

För övrigt har jag sett Tremors 1, 2, 3 & 4 idag och igår. Två per dag. Ettan förvånade med att faktiskt vara rätt bra. Uppföljaren förvånade inte med att vara urkass. Uppföljarens första uppföljare förvånade igen, fast den var förstås bara högst ok. Sista filmen var lite sämre. Jag undrar verkligen vad jag är för djävla självplågare. Varför har jag sett alla Hellraiser-filmer t.ex.? Uhh. Alla timmar av dålig film jag genomlidit. Jag förstår inte. Visserligen tycker jag en del är riktigt roliga, som America 3000, men ändå...jag vet inte. Tillbaka till ämnet. Första Tremors-filmen var ändå charmig. Resten kan jag inte råda någon till att se, någonsin. Över och ut.

Inga kommentarer: