lördag 3 oktober 2009

Bleed For Me pt. II


Fortsättningen, eller snarare färdigställningen som blev möjlig tack vare penn-inköpet på In Ex innan jag tog tåget hem från Göteborg.

Anledningen till att det inte blev några YouTube-klipp i det här inlägget, och att du gråter, beror på att inspelningarna blev för långa. Ska klippa filmerna nästa vecka. Hurk. Tyvärr blev det inget med MAG, som egentligen var Trapped In a Loop, eller Action Beat. Däremot kommer det dyka upp videos med The Fresh Weather Bomb Attack, EchoDeck och kanske Shooting Spires.

För övrigt gissar jag att "folk" uppskattar akvarellexperimenterandet mer än mina egentliga tavlor. Det tycker jag är rätt lustigt. Fast det är förstås bara spekulationer då jag fan inte får kommentarer när jag lägger upp måleri. Gnällspik.

Inga kommentarer: