Spatt: The Eight Arms, Personangrepp & Systemskifte

Från att vara så djävla bakis och opeppad till att bli smått berusad och pepp för att sedan upptäcka att opeppen var befogad. Blev full, åt toasts och fylletjafsade om språkförbistringen och blev kallad konservativ eller annat likvärdigt. Vilket nog är sant i den frågan. Mycket av "utvecklingen" är, i min åsikt, fan degeneration. Jag hatar pöbeln som inte kan stava.

Tror det var i Smackdown-villan jag såg The Eight Arms Around You någon gång och jag vill minnas att det var bättre förr, men inser nog att det är så att omständigheterna och mitt tyckte som ändrats. Något som ändrats på riktigt är ju däremot att dom kapat namnet till The Eight Arms. Ett segt åbäke som nog landar mellan metal och hardcore och man kan nog associera skiten till typ Icos, Kylesa och Meleeh och sånt. Och dom banden är ju helt ok i min bok.





Personangrepp var lite som livet - en besvikelse. Inte direkt dåliga men ett dussinband och jag orkade inte kolla så värst mycket och satte mig i entrén istället. Smart att betala men ändå jobba har jag hört. Är ju inte första gången jag gör den hitten, men what the heck.



När jag, för en gångs skull, kikade igenom listan för bokningsförfrågningar var Systemskifte ett av banden jag trodde skulle rå-nekas. När dom sedan ändå skulle spela förstod jag inte varför tills jag insåg att det var kids och det gjorde det väl aningen bättre. Men jag kan ju inte sitta och mjäka mig och dalta bara för att dom är unga. Det är dåligt men det blir nog bra om ett år eller så. Är nog nyttigt att lira ute i tidiga år. Ifall dom skulle läsa skiten så är det väl bara att lipa lite och sedan repa vidare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen