Paramount DIY: Symptom & Avfart 33

Hade visst missat en mapp med live-videor i allt uppladdande och annat stök jag hållt på med och det pedanten i mig blir irriterad på att det nu inte hamnar i kronologisk ordning. Hur som helst är det här från Paramount DIY i Roskilde. Trängas i en bil hela vägen från Göteborg ner (och upp igen). Upptäcka att festivalen är mindre än vad man trott. Supa ner sig och sedan få reda på att dom inte alls hade toppar med mer att låna ut osv (fast det löstes ju tack vara A33, tack!). Kul att stöta på ett par bekanta ansikten från Göteborg också.

Både Symptom och Avfart 33 var djävligt bra. Onekligen höjdpunkterna på festivalen vad det gällde band. Det var så länge sedan och jag har varken anteckningar i huvudet eller i fysiskt format om vad som hände förutom att jag gjorde bort mig. Vilket förstås är lustigt, men jag orkar inte plottra ner det nu. Det får räcka med videorna och det här svamlet. Hej då bloggen!





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen