The Bear Quartet - 2009.10.15 Trädgårn'

Eftersom mitt videoredigeringsprogram krånglat så har jag inte kunnat redigera det jag spelat in på spelningarna jag varit på. Nu orkar jag inte med det längre och laddar upp dom som dom är helt enkelt. Det här är ju nästan en månad gammalt. Urk! Djävligt fin spelning men också djävligt dyr cuba libre.

Att det har dröjt beror nog även lite på att jag dödat tid med ett nytt projekt som snart är färdigt. Ska bli kul att äntligen ha det klart. Några av er kan nog förvänta sig post om ett par veckor. Yay!

(För övrigt så är det inte jag som spexar med fingrarna framför kameran utan självaste Simon Diamond.)












Uppdatering: Jag är klar. Fredagen den 13:e november 2009. Mycket möjligt något för framtida historieböcker. Ha ha. Önskar bara det fanns en pizzeria öppen såhär dags som kunde belöna mitt hårda arbete. Hoppas på starka, pigga, ben på måndag som kan ta mig till stan. Känns ju dock ganska orimligt med tanke på att det vankas spelning dagen innan. Alltid lika härligt att se fram emot en söndag mer än en tråkig djävla lördag. Förkasta normerna kring vilka dagar det ska drickas och ha kul på!

(För övrigt gillade jag något Erich sa igår: "Nu ska jag öla. Fina med två Alkberg-spelningar är att man bara behöver minnas en.")

Kommentarer

Anonym sa…
ticktack..!
*väntarpåcranes*
:* /ck-m
ck-z sa…
Det kommer det kommer :P

Populära inlägg i den här bloggen