Matti Alkberg - P3 Live

Insåg på natten till söndag hur mycket slacker det blivit utav mig när jag ställde väckarklockan på väckning 14.30. Geez. Men jag gillar't väl. Var inte det minsta pepp när jag vaknade heller och förstår inte hur jag kunde bli så djävla bakis som jag var. Kvällen innan resulterade bland annat i att jag lade bud på en Fib aktuellt från 65 som dök upp i min sökning på "Trollhättan" (mittuppviket var tydligen härifrån) (att Simon var mer intresserad av de två kamelfrontade numren förtjänar en extra parentes), (prat om) gips-sex och andra-träffen på Tradera om man söker på "armar". Strange times.

Igår var jag däremot och käkade pizza på Kellys och såg Alkberg köra ett par låtar på P3 session som kommer spelas 6e(?) december eller något sådant i radio. Jag gick och sa "mer rock, mindre billy" till Matti efteråt och konstaterade att han inte har samma usla humor som jag. Synd. Haha. Det var en fin spelning trots att jag (uppenbarligen) inte riktigt hajjat grejen med rockabilly.



För tillfället lyssnar jag på Dëünga och får närmast orgasm.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen