Cranes på Parken

Ett inlägg som, återigen tack vare bristen på redigeringsprogram, dröjt. Jag borde nästan börja hänga på Magasin 15...vid min ålder liksom. Ha ha. Djävligt skön spelning och fint att ha varit med om en Cranes-spelning. Blev nästan förvånad över att Alison Shaw lät likadant på riktigt. De tre rörklockspels-solona utav CK-Mickiz gick förstås inte av för hackor heller.

Om allt går som planerat blir denna veckan djävligt speckad! Packar till och med mig mitt USB-minne så jag kan föra över till det ifall kameran blir full (vilket jag i allra högsta grad planerar att bli). Men nog om vad som komma skall, här är the Cranes!









I övrigt känner jag att jag borde slagit till på Milano-biljetten när jag upptäckte själva grejen och den var billig. Nu har priset gått upp till nästan det dubbla, vilket förstås smärtar. Däremot har jag kanske faktiskt lurat med mig någon vilket nog känns värt de extra pengarna. Sjukt peppad och jag hoppas det blir av. Hoppas jag lyckas coacha Perssonen (jättedålig ordvits!) till att återupprepa mina misstag. Oj oj oj. Borde lägga in lite The Kristet Utseende på musikmaskinen så man kan lyssna där nere. Perfekt kombo. ("Piss-slickarn från Milano, i hans anus en banano-ho-oo!").

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen