Egalia & Truckstop Alaska: Masshysteri, Herätys & Kvoteringen

Golvet gungade.














Peppen på Herätys var enorm. När dom väl började spela sjönk den som en sten. Jag hatar ljudet på stora scenen på Truckstop Alaska. Det är fan kass nästan varenda gång, fixa! Sa nog flera gånger att Kvoteringen var bättre den kvällen, fast det var för att jag var sur. Skit-truck. Det var fan roligare att äta hamas-rulle än att kolla på banden där.













Det var nästan mer underhållande när en bond-rasist försökte provocera fram ett bråk på vägen bort från Truckan. En ursjö av platta sexistiska & rasistiska kommentarer. Att det inte kom något homo-hat ur honom förvånade mig. Eller så minns jag det bara inte. Det kändes inte ens som att han försökte. Det tamaste var nog när han tyckte att min "gympa-påse" var ful och att det var konstigt att jag hade en eftersom "[jag] säkert inte ens går på gymnastik-lektionerna". Är det så bråk startar nu för tiden, med kommentarer angående tyg-kassar? Tillslut när han utbrast att han skulle gå hem så sa jag "Fan vad skönt" och då knuffade han desperat till mig och svor något i ett sista hopp om att han skulle få bråka av sig. Jag som har ungefär noll testosteron i kroppen brydde mig fortfarande inte det minsta men Gretard reagerade blixtsnabbt och började putta på honom och han blev så djävla rädd att det såg ut att han skulle börja gråta. Sedan gick han och vi skrattade ganska gott åt det där. Att han dessutom hette Jimmy gjorde det förstås än lustigare.

Kommentarer

Lukin sa…
Finsmakande videos! Tack.
Larre sa…
Kul att du filmade!

Populära inlägg i den här bloggen