Botaniska Trädgården: Den Stora Vilan

Den Stora Vilan firade sitt skivsläpp med en dubbel(!) spelning i Botaniska Trädgården. Till råga på allt var den förstås gratis. Gillar verkligen att dom körde ett set, tog en paus på någon timma, och sedan fortsatte. Som flera andra under dagen sa så kändes det lite som Woodstock, fast i Göteborg. Bra grejer. Missade dock att spela in de riktigt bra låtarna i fördel för att hänga med vänner.








Efter hänget i Botaniska så var det dags att åka och hämta drickan som skulle ner innan Miasmal på Truckstop. Slog mig ner med Tobbe och hans polare utanför Slottsskogen men efter ett tag tänkte jag leta reda på Linnéa, Maria, Maria och vilka fler det nu var som hängde i gäng med dom. När jag tog mitt pick och pack och skulle gå mot Azaleadalen fick närmast panik när jag såg hur mycket folk som samlats i Slottsskogen. Pallade verkligen inte att gå igenom där och vände istället om för att sätta mig på en bänk, få i mig det sista och sedan åka mot Truckstop. Fast istället hamnade jag på Kelly's med bästaste Greta en sväng innan. Såklart.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen