Härden: Gamla Pengar, Bittra Miner & Avfart 33

Gamla Pengar är de enda som är nya att postas i bloggen. Helt ok 4-takts-punk som kändes rätt uppåt/peppig. Enda av banden som inte hade strul med micken, kanske för att de hade 3 som sjöng. Snygga rock-solon och sånt göttigt. Dock inte helt min kopp thé.






Avstampet innan deras Europa-turné. Av de spelningar jag hittills sett med Bittra Miner så var det här helt klart deras bästa! Gött med ett par nya låtar och deras backdrop var ju så sjukt djävla snygg. Borde fotat den.








Stannade bara på ett par låtar när Avfart 33 spelade. Det var djävligt bra men mycket strul med micken. Hade sett dom tidigare så passade på att ta en bra buss in till stan för att slippa senare strul. Lite synd att missa hälften. Som en parentes var jag ju för djävla full en gång och lånade en gitarrtopp utav dom och gjorde bort nog mig iom min sociala inkompetens. Tyckte fortfarande det var lite roligt.




Även om det inte var på samma jobbiga nivå som senast så röktes det dock fortfarande inne. Stör mig som fan på det. Gick ut flera gånger bara för att det var jobbigt och nu, dagen efter, luktar så klart hela jag rök och det kliar ständigt i ögonen. Kul. Det är nog det enda minuset med Härden. Annars är det djävligt gött.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen