Parken: Wavves

Asfull och aspeppad. Mer rom än cola. Kul spelning, tråkig publik (och ja, jag var i publiken och gjorde inte ett piss för att göra det roligare) och det var kanske en bidragande orsak till varför bandet kändes lite opeppade. Lite kort men hade inte förväntat mig annat heller. Fattar inte grejen med att aldrig ha förband på Parken och att det alltid ska spelas så tidigt...visserligen inte mig emot då man kan dra sig mot billigare ölhak. På de bilderna jag sett på Wavves har trummisen i princip alltid haft på sig en Gauze-tischa och hade såklart det denna kvällen också och det gjorde mig djävligt glad. Både i att fronta med punkband och att fan aldrig byta kläder. Slackers unite!

Min kamera pallade såklart inte riktigt med volymen och det blev därför rätt dåliga videos, men det är enligt mig bättre än inget.







När jag kom till sovplatsen somnade jag till Method Mans skiva "Tical". Gött. Uppvaknandet bestod av en riktigt rå baksmälla och Weed Demon på konstant snurr. Vilket såklart även det har sin charm.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen