Utmarken: Källarbarnen & Kristian Olsson

Noise för hela slanten. Djävligt kul kväll men mitt skrivande blir lika kortfattat som videoupptagningen. Båda banden var gôtt mos och jag var helt klart i rätt sinneslag. Missade att spela in Källarbarnen men tog i alla fall upp lite av Kristian Olssons set. Hade velat stanna längre men hade tillräckligt stor koll på mig själv för att fatta att om jag ville gå på filmfestivalen den kommande morgonen så var det dags. Ser fram emot nästa Utmarken med Con-Dom, som jag lyssnade på när jag lyssnade mer aktivt på noise under gymnasietiden, och Pestdemon.


Men imorgon blir det andra bullar med filmfestival, Christina Lindberg (som jag hoppas hinna se lite av) och sedan Koloni. Lär väl avsluta kvällen på Kelly's med en pizza också. Jag är med andra ord sjukt djävla peppad.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen