Utmarken: Posh Isolation Showcase - Dag 1

Det var överlag en djävligt fin kväll men jag tyckte det mesta var segt att kolla på förutom Puce Mary (?) och den sista akten, som jag tror var Sexdrome, som var sjukt bra. Hört efteråt att lördagen var bättre och en av de bästa kvällarna på länge. Segt att missa det i förmån för spelningen som kommer i nästa blogg-inlägg. Men "c'est la vie" som gallerna säger.








Alkohol är ju ett återkommande, och ack så tråkigt, tema i den här bloggen. Men en liten not till mig själv; jag borde sluta bli så nedrans packad på Utmarken så jag kommer ihåg saker och kan skriva i alla fall ett par vettiga ord om spelningarna. Att jag den här gången inte ens är säker på vilka akterna var jag filmade känns ju ännu bättre. Som ännu en sidnot så får nästa inlägg vänta tills nästa vecka, och tills dess har jag även fyllt på bufferten än mer!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen